این آئودی آینده فولکس واگن را شکل داده است. ما باید آن را رانندگی کنیم

گاهی اوقات، شما فقط خوش شانس می شوید و اتفاقاً در زمان مناسب در مکان مناسب قرار می گیرید. شانس اغلب نقش مهمی را ایفا می کند، به خصوص در توسعه طولانی خودروهای جدید. آئودی بازار را کاملاً زمان بندی کرد و 21 ماه طول کشید تا 50، اولین خودروی کوچک یک سازنده آلمانی را توسعه دهد. اولین بار در سال 1974 و پس از بحران قیمت نفت در سال 1973 آغاز شد.

آئودی 50 همچنین طرحی برای فولکس واگن پولو تقریباً یکسان است که شرکت مستقر در ولفسبورگ هفت ماه بعد آن را عرضه کرد. ما توانستیم یکی از مدل‌های کمیاب آئودی را برای جشن تولد 50 سالگی سوار کنیم.

اضافه به سمت پایین
بیایید به گذشته نگاه کنیم: 50 قرار بود پایین‌ترین محدوده مدل را جمع کند و به خوبی با آئودی 80 و آئودی 100 جفت شود. در اوایل سال 1970، مهندسان آئودی NSU Auto Union AG، که در سال 1969 تأسیس شد، شروع به کار کردند. برای کار، به رهبری مدیر فنی لودویگ کراوس: جانشینی برای خودروهای کوچک آزمایش شده و آزمایش شده NSU در اطراف پرینز 4 مورد نیاز بود، که به ویژه در ایتالیا محبوبیت داشت و پایان تولید آن در چشم بود.

در همان زمان، فولکس واگن در ولفسبورگ مشغول انجام مسیرهای انحرافی وقت گیر بود تا به عنوان جانشین بیتل به گلف برسد. می توان تصور کرد، اگرچه ثابت نشده است، که آئودی 50 کوچکتر لایه دیگری از امنیت را فراهم می کند و بعداً به VW Polo تغییر نام داد. اتفاقاً، گلف و 50 تأثیرات مشترکی در طراحی ایتالیایی داشتند، حتی اگر طرح‌های نهایی در آلمان تولید شد – Giugiaro برای Golf و Bertone برای Audi.

اگرچه بحران قیمت نفت در سال 1973، با بزرگراه‌های خالی آن، به کلاس خودروهای کوچک رونق بیشتری بخشید، خودروهای مهم پیش از آن آمده بودند. علاوه بر مینی از سال 1959، مدل هایی مانند Autobianchi A112 (1969)، فیات 127 (1971) و رنو 5 (1972) از ایتالیا و فرانسه از کشورهایی آمدند که همیشه به وسایل نقلیه کوچک علاقه داشتند.

منبع:motor1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *