معتبرترین و کمترین برندهای خودرویی که امروزه در جاده ها وجود دارند

اگر در بازار خودروی جدید هستید، قابلیت اطمینان اهمیت دارد. با متوسط ​​قیمت خودروی جدید به بالای 48000 دلار، آخرین چیزی که می خواهید وسیله نقلیه ای است که زمان بیشتری را در مغازه بگذراند تا در جاده.

انتخاب یک برند با سابقه قوی نقطه شروع خوبی است، اما حتی در خودروسازان رده بالا، قابلیت اطمینان می تواند به طور گسترده ای بر اساس مدل متفاوت باشد. خوشبختانه، نظرسنجی سالانه قابلیت اطمینان Consumer Reports داده هایی را ارائه می دهد تا نشان دهد که برندها در دنیای واقعی چقدر قابل اعتماد هستند. ببینید کدام برندها در فهرست امسال رتبه‌بندی را کسب کرده و از دست داده‌اند.

ثبات vSubaru از پلتفرم و اجزای مشترک در خط تولید آن ناشی می شود. به گفته استیون الک، تحلیلگر داده در Consumer Reports، «این اشتراک به این معنی است که وقتی سوبارو یک وسیله نقلیه را دوباره طراحی می‌کند، می‌تواند با حمل سیستم‌های قابل اعتماد تغییرات تدریجی کمتری ایجاد کند. این خطر مشکلات جدید را کاهش می دهد.» با این حال، همه سوباروها به این هدف نمی رسند، زیرا Solterra EV آن، که با تویوتا ساخته شده است، امتیازی کمتر از حد متوسط ​​را کسب کرده است و مشابه bZ4X EV تویوتا است.

vvHybrids بهتر از سایر مدل های الکتریکی عمل می کند
خودروهای هیبریدی همچنان از نظر قابلیت اطمینان به برتری خود ادامه می‌دهند، که با سال‌ها بهبود و قطعات متحرک کمتر نسبت به PHEV تقویت شده‌اند. مدل هایی مانند تویوتا کرولا هیبریدی، لکسوس NX هیبریدی و هیوندای النترا هیبریدی در رده های مربوطه خود پیشرو بودند. حتی در میان شاسی بلندهای سه ردیفه، کیا سورنتو هیبریدی به عنوان یک عملکرد برجسته ظاهر شد.

از سوی دیگر، PHEV ها به دلیل پیشرانه های دوگانه، بیشتر در معرض مشکلات قابلیت اطمینان هستند. به عنوان مثال، مزدا CX-90 PHEV در مقایسه با همتای گازسوز خود امتیاز ضعیفی کسب کرد.

خودروهای برقی بهبود یافته اند، اما همچنان از نظر قابلیت اطمینان از خودروهای سنتی عقب هستند. مدل‌هایی مانند فورد F-150 لایتنینگ و ریویان R1T همچنان با مشکلاتی از سیستم‌های شارژ گرفته تا لوازم الکترونیکی داخل خودرو دست و پنجه نرم می‌کنند. این چالش ها بر خطرات پذیرش اولیه فناوری جدید تأکید می کند.

برندهای آمریکایی در تلاش برای ادامه دادن هستند
برندهای آسیایی در صدر رتبه بندی قرار دارند و هشت برند از 10 برند معتبر از ژاپن یا کره جنوبی هستند. برندهای اروپایی به رهبری آئودی و بی‌ام‌و دنبال می‌شوند، در حالی که خودروسازان آمریکایی عقب‌تر هستند. در میان برندهای داخلی، بیوک در جایگاه یازدهم بالاترین رتبه را دارد، اما جی ام سی و کادیلاک این گروه را به پایین می کشانند.

افکار نهایی
انتخاب یک برند خودروی قابل اعتماد اولین قدم هوشمندانه در سفر خرید خودرو شما است، اما تحقیق در مورد مدل های فردی نیز بسیار مهم است. حتی برندهای برتر گهگاهی از دست می دهند و فناوری های جدیدتر مانند EV و PHEV اغلب با دردسرهای فزاینده ای همراه هستند.

برای خریدارانی که به دنبال به حداقل رساندن سردرد هستند، هیبریدی ها همچنان یک شرط مطمئن هستند و قابلیت اطمینان را در حد خودروهای سنتی گازسوز بدون از دست دادن صرفه جویی در مصرف بنزین وسایل نقلیه با پیشرانه مختلط ارائه می دهند. اگر جذب یک مدل کاملاً جدید شده اید، یک یا دو سال صبر کنید تا خودروسازان مشکلات اولیه تولید را برطرف کنند.

در نهایت، کلید رضایت طولانی مدت، یافتن وسیله نقلیه ای است که قابلیت اطمینان، ویژگی ها و عملکرد را متعادل کند. همچنین شایان ذکر است که Consumer Reports از شاخص قابلیت اطمینان استفاده می‌کند که می‌تواند شامل برخی مسائل جزئی‌تر باشد که ممکن است زیاد به آنها اهمیت ندهید. به همین دلیل، همیشه ارزش آن را دارد که نه تنها تحقیق کنید که خودروی مورد نظر شما چقدر قابل اعتماد است، بلکه باید یک قدم فراتر بروید تا بدانید دقیقاً چه مشکلات رایجی دارد.

منبع:news.google

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *