هم نیسان و هم بازوی لوکس آن، اینفینیتی، روزهای بهتری را دیده اند. طبق گزارش Automotive News، از آنجایی که آمار فروش همچنان ناامید کننده است، نیسان اکنون به برخی از نمایندگیهای اینفینیتی اجازه میدهد به فروشگاههای نیسان نقل مکان کنند.
این برندها فعالیتهای مجزا در جلوی خانه با نمایشگاههای مجزا برای نیسان و اینفینیتی خواهند داشت، اما عملیاتهای خدماتی و خدماتی مشترک خواهند داشت. این حرکت به هر برند کمک میکند تا در عین افزایش فروش در هر مکان، بار هزینههای سربار را به دوش بکشد.
اینفینیتی در حال حاضر 197 نمایندگی در سراسر کشور دارد. بر اساس گزارش AN، هر مکان به طور متوسط 24 خودرو در ماه می فروشد. همین گزارش نشان می دهد که سهم اینفینیتی از بازار لوکس در پنج سال گذشته به شدت کاهش یافته است. بین ژانویه تا سپتامبر 2019، اینفینیتی 87934 خودرو فروخت تا شش درصد از بازار لوکس را پوشش دهد. در مدت مشابه سال 2024، این شرکت تنها 42567 فروند در 2.8 درصد از بازار لوکس فروخت.
برایان براکمن، معاون ارتباطات نیسان در ایالات متحده و کانادا، در صحبت با Car and Driver، تأیید کرد که این شرکت در حال بحث در مورد این حرکت است، اما از ارائه هیچ شماره رسمی خودداری کرد. براکمن همچنین تأیید کرد که حتی در نمایندگی های ادغام شده، هر برند نمایشگاه های جداگانه ای خواهد داشت تا تجربه ای لوکس را برای مشتریان اینفینیتی حفظ کند. براکمن به کانادا اشاره کرد – جایی که شرکت از استراتژی مشابهی استفاده کرد – به عنوان مثالی برای اثبات کار تلفیق.
منبع:news.google