از امروز، خریداران خودرو در 48 شهر ایالات متحده میتوانند مستقیماً در آمازون، یک خودروی هیوندای جدید را مرور، سفارش، تامین مالی و برنامهریزی دریافت کنند. Amazon Autos خرید آنلاین خودرو را از نمایندگیهای هیوندای در سراسر کلانشهرهای بزرگ در سراسر کشور ارائه میکند (لیست کامل زیر را ببینید). ما همچنان به اضافه کردن نمایندگیهای هیوندای بیشتر ادامه میدهیم و در سال آینده، تولیدکنندگان، مارکها، شهرها و قابلیتهای جدید بیشتری را عرضه خواهیم کرد.
با آمازون اتوز، مشتریان یک تجربه آنلاین ساده و تمام عیار برای خرید وسیله نقلیه بعدی خود دارند که به آنها امکان می دهد:
وسایل نقلیه موجود را در نمایندگی محلی آنها بر اساس برند، مدل، تزئینات، رنگ و ویژگیها جستجو و جستجو کنید
یک ارزیابی فوری دریافت کنید و خودروی موجود خود را نسبت به قیمت خودروی جدید معامله کنید
قیمت گذاری شفاف و اولیه را ببینید
تامین مالی را تضمین کنید یا به طور کامل پرداخت کنید
فرآیند پرداخت را به صورت آنلاین تکمیل کنید
زمان تحویل را در نمایندگی تعیین کنید
همه اینها در تجربه راحت آمازون که مشتریان میشناسند و به آن اعتماد دارند، انجام میشود و فرآیند خرید خودرو از جستجو تا خرید را ساده و شفاف ارائه میدهد.
فن جین، رئیس جهانی آمازون اتوز، گفت: “ما با نمایندگیها و برندها برای طراحی مجدد خرید خودرو همکاری میکنیم و آن را شفافتر، راحتتر و مشتری پسندتر میکنیم.” مشتریان از آمازون تا خرید خودرو، یکی از بزرگترین خریدهایشان، انتظار دارند، در حالی که به نمایندگی ها کانال جدیدی برای ارتباط با مخاطبان گسترده ارائه می دهند. ما هیجان زده هستیم که هیوندای را به عنوان شریک راه اندازی انحصاری خود داریم و مشتاقانه منتظر استقبال از مارک های بیشتر و گسترش انتخاب خود به مشتریان با رشد برنامه هستیم. هنوز برای ما زود است و از بازخورد مشتری و فروشنده استقبال می کنیم زیرا همچنان به افزودن عملکردهای جدید، گسترش به مارک های دیگر و تکرار تجربه مشتری ادامه می دهیم.
شخصی که نشان آمازون بر سر دارد با شخصی که در پارکینگ به ماشین جدیدی نگاه می کند صحبت می کند.
برای فروشندگان، Amazon Autos یک کانال فروش جدید ارائه می دهد که آنها را با میلیون ها مشتری آمازون مرتبط می کند. آمازون اتوز با سادهسازی مراحل اولیه مرور و خرید آنلاین، فروشندگان را قادر میسازد تا بر هیجانانگیزترین بخش سفر تمرکز کنند: لحظهای که مشتریان خودروی جدید خود را از نمایندگی تحویل میگیرند. این تجربه حضوری اساس وفاداری عمیق مشتری و روابط قابل اعتماد و طولانی مدت را ایجاد می کند.
یک تجربه راحت و کارآمد
با Amazon Autos، مشتریان میتوانند وسایل نقلیه موجود را از نمایندگیهای شرکتکننده محلی بر اساس مدل، تزئینات، رنگ، ویژگیها و موارد دیگر جستجو کنند—همه در یک مکان. هنگامی که مشتریان یک وسیله نقلیه را انتخاب می کنند، می توانند تامین مالی، اسناد الکترونیکی را امضا کنند و سفارش خود را با چند کلیک تکمیل کنند. مشتریان پس از نهایی کردن اطلاعات پرداخت خود، روز و زمانی را برای تحویل خودروی جدید خود از آن نمایندگی محلی انتخاب می کنند.
قیمت شفاف و بدون چانه زنی
آمازون اتوز قیمت گذاری شفافی را از نمایندگی های محلی ارائه می دهد و نیاز به مذاکره را از بین می برد. قیمتی که مشتریان هنگام خروج مشاهده میکنند، قیمتی است که میپردازند، شامل همه مالیاتها و هزینهها.
معاملات بدون درز
مشتریان می توانند با پاسخ دادن به سؤالاتی در مورد وضعیت خودرو، ارزش مبادله ای قطعی برای خودروی فعلی خود دریافت کنند. ارزشی که توسط شخص ثالث مستقل ارائه میشود، سپس میتواند برای قیمت خرید خودروی جدید آنها از طریق آمازون اتوز اعمال شود – فرآیند ارتقا را در تجربه خرید آشنای آمازون ساده میکند. در نمایندگی، مشتریان فرآیند را با کنار گذاشتن معامله خود در هنگام تحویل خودروی جدید خود تکمیل می کنند.
زنی با استفاده از گوشی هوشمند نزدیک پنجره، ماشین هیوندای با نماد قلب نارنجی
یک تجربه خرید قابل اعتماد از آمازون که مشتریان آن را می شناسند و دوست دارند
خرید و خرید خودرو مستقیماً در فروشگاه آمازون با ویژگیهای آشنا مانند نظرات مشتریان، نظرات فروشنده (نمایندگی)، افزودن به سبد خرید و سادگی فرآیند پرداخت آمازون انجام میشود.
استیون سو، مدیر کل فروش South Bay Hyundai میگوید: فهرست کردن موجودی ما در آمازون، نحوه ارتباط ما با خریداران خودرو را تغییر میدهد. “این به ما این امکان را می دهد که وسایل نقلیه خود را به میلیون ها خریدار روزانه به نمایش بگذاریم، در حالی که قیمت های خود را از قبل تعیین می کنیم. اکنون می توانیم با تجربه راحت و شفافی که مشتریان هنگام خرید با آمازون انتظار دارند، به مخاطبان محلی زیادی دسترسی پیدا کنیم. مشتریان با هیجان وارد می شوند تا محصول جدید خود را تحویل بگیرند. ماشین و ما می توانیم از آنجا بر روی این روابط با مشتری ایجاد کنیم.
آمازون اتوز در ابتدا با خودروهای جدید هیوندای عرضه میشود و در سال آینده به برندهای خودرویی دیگری نیز اضافه میشود و انتخاب وسایل نقلیه در دسترس مشتریان را افزایش میدهد. ما همچنین قابلیت هایی مانند اجاره و گزینه های تامین مالی گسترده را اضافه خواهیم کرد و همچنین این پیشنهاد را به شهرهای بیشتری در ایالات متحده گسترش خواهیم داد.
مشتریان در 48 شهر موجود می توانند با مراجعه به amazon.com/autos، جستجوی “Amazon Autos” در Amazon.com یا از طریق برنامه تلفن همراه، خودروهای جدید هیوندای را خریداری کنند.
منبع:news.google