آئودی S5 جدید مانند گذشته سرگرم کننده نیست: اولین بررسی درایو

جنوب فرانسه دارای برخی از بزرگترین جاده های رانندگی روی زمین است. بریده‌شده از کوه‌ها و مملو از مناظر باورنکردنی، این پیچ‌هایی هستند که مردم رویای آن‌ها را می‌بینند. آئودی S5 مدل 2025 باید در اینجا نقش داشته باشد. این یک موشک راکتی روی کاغذ است که از یک توربوشارژر و هیبریدی ملایم V-6، دستگیره تمام چرخ متحرک بهره می برد و توسط آئودی با تمرکز مجدد بر دینامیک رانندگی مجهز شده است.

با این حال، به دلایلی، من احساس می کنم از روند رانندگی دور شده ام. کنترل ها هر کاری را که قرار است انجام دهند انجام می دهند. S5 به طرز خوشایندی سریع است و من از نظر فناوری برای سرگرم کردنم کم ندارم. من باید یک پوزخند روی صورتم بچسبانم، اما این کار را نمی کنم.

برای رفع هر گونه سردرگمی قبل از شروع: آئودی A4 و S4 هنوز یک چیز هستند. فقط این است که آئودی های زوج از این پس خودروهای الکتریکی خواهند بود. آئودی‌های با اعداد عجیب و غریب همچنان گازسوز هستند، به همین دلیل است که این S5 اساساً یک S4 با هر نام دیگری است. کمی کالیبراسیون مجدد نیاز دارد، اما آخرین تغییر آئودی در قراردادهای نامگذاری در نهایت به یک بازتاب تبدیل خواهد شد.

خانواده جدید A5 در بهار/تابستان 2025 به عنوان ترکیبی سدان/هچ به ایالات متحده می آیند (بدون واگن برای ایالات متحده و بدون کانورتیبل یا کوپه برای کسی). این موتور 2.0 لیتری توربوشارژ با 268 اسب بخار قدرت یا در مدل S5، موتور 3.0 لیتری V-6 توربوشارژ با 362 اسب بخار را انتخاب می کند. مدل‌های اروپایی – مانند نمونه‌ای که در اینجا آزمایش شد – به آرامی هیبرید می‌شوند و با صدای کمی بیشتر (5 اسب بخار اضافی) عرضه می‌شوند. خودروهای بازار ایالات متحده قدرت کاملاً یکسانی ندارند، اما همچنان سرعت 60 مایل در ساعت را در 4.6 ثانیه طی می کنند.

منبع:motor1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *